»Izobraževanje, veščine in zmanjšanje razlik pri davčni politiki so pomembni izzivi.«
»Vendar imamo pri doseganju tega cilja pred sabo še velike izzive.«
»Povedali smo, da je to roganje gospodarstvu, mi se borimo, da bi bili enako obravnavani na davčnem področju...«
»Ker to niso množično obiskani programi, je to veliko število dijakov. Mladi se ne glede na ugodnosti, ki se ponujajo za poklic steklarja na trgu dela, se ne odločajo masovno za izobraževanje v tem programu.«
»Tudi pri davčnem sistemu je podobno kot pri sistemu plač javnega sektorja. Rešitev se je vedno iskala parcialno.«
»Naš največji izziv je, kako priti do osnovnošolcev, kako jih nagovoriti.«
»Če bo to šlo skozi, bomo nekako poskusili na vsak način vzpostaviti pouk s 1. septembrom. Naslednji problem so dijaki, ki potujejo z avtobusnimi linijami do Velenja in do Celja.«
»Splošno rečeno, lahko ugotovimo, da imamo v Sloveniji dobre učitelje, ki so ustrezno pripravljeni na poučevanje, izpopolnjujejo svoje znanje in so predani poklicu, obenem pa si želijo več podpore pri izzivih, kot sta uvedba digitalne tehnologije in več podpore pri mešanih skupinah,«
»Za nas, ki smo bili navajeni tradicionalno izpeljali informativni dan, je to letos nekaj novega. Dejstvo je, da se predstavljamo samo prek videovsebin in portalov.«
»Udeleženci se naučijo inovativnih načinov poučevanja, tako v razredu kot v kliničnem okolju, z metodami učenja veščin, dvema virtualnima delavnicama v živo, moduli spletnega učenja, individualnimi in skupinskimi projekti, ter zaključnim projektom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju